Logistika

Uvědomujeme si, že předávání a doprava vzorků jsou pro vaši spolupráci s laboratoří důležité, a proto vám tuto službu v akreditovaných laboratoří ALS Czech Republic nabízíme zcela ZDARMA.

Náš logistický systém umožňuje dopravit vzorek z jakéhokoliv místa v ČR do našich laboratoří do 24 hodin po objednání přepravy.

Vzorky lze doručit do laboratoře některým z vámi preferovaných způsobů:

  • osobně na kterémkoliv zákaznickém centru
  • vlastní dopravou
  • vámi preferovanou zásilkovou službou
  • využitím svozové služby laboratoří ALS po domluvě s pracovníky klientského centra

Dle vašeho regionu naleznete v následujícím přehledu nejbližší zákaznické centrum, které je vám k dispozici:

Pobočka Otevírací doba Telefon Email Adresa
Praha 08:00-18:00 +420 226 226 228 customer.support@alsglobal.com Na Harfě 336/9, 190 00  Praha 9
Česká Lípa 07:30-16:00 +420 487 828 510 support.ceskalipa@alsglobal.com Bendlova 7, 470 03
Česká Lípa
Pardubice 07:00-15:30 +420 731 190 114 support.pardubice@alsglobal.com

V Ráji 906,

530 02 Pardubice

Liberec 07:30-15:30 +420 487 828 510 support.liberec@alsglobal.com Jugoslávská 11, 460 10 Liberec 3
Lovosice 07:30-16:00 +420 416 531 665 support.lovosice@alsglobal.com U Zdymadel 827, 410 02 Lovosice
Ostrava 07:30-16:00 +420 595 226 350 support.ostrava@alsglobal.com Vratimovská 11, 718 00 Ostrava
Rožnov pod Radhoštěm 07:30-16:00 +420 604 272 191 support.ostrava@alsglobal.com 1.Máje 2625, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm
Kroměříž 07:30-16:00 +420 572 152 761 czsupport.food@alsglobal.com Na Sádkách 3478/4a, 767 01 Kroměříž
Brno 07:30-16:00 +420 543 210 189 support.brno@alsglobal.com Staňkova 103/18, 602 00 Brno
Plzeň 07:30-16:00 +420 284 081 715 support.plzen@alsglobal.com Lobezská 15, 301 46 Plzeň
České Budějovice 08:00-16:00 +420 284 081 715 support.budejovice@alsglobal.com
Pekárenská 81, 370 04 České Budějovice
Pekárenská 81, 370 04 České Budějovice

Poznámky:

  • Praha: Příjem vzorků v centrální laboratoři v Praze pracuje v NONSTOP režimu. Pracovní doba 8:00-18:00 platí pro komunikaci se zákaznickým centrem.
  • Česká Lípa, Lovosice, Pardubice:  Po předchozí dohodě s naším pracovníkem může být vzorek převzat i mimo pracovní dobu. 
  • Brno, Ostrava, České Budějovice: Nonstop služba s možností uložení vzorků do lednice i v nepřítomnosti pracovníků zákaznického centra. V pracovní době přebírá vzorky pracovník zákaznického centra.
  • Plzeň: V nepřítomnosti pracovníků zákaznického centra je služba do 6:00-20.00 hod s možností uložení vzorků do lednice. V pracovní době přebírá vzorky pracovník zákaznického centra.

Zákaznická centra ALS a pravidelné svozové linky

V regionech, kde svozová služba ALS neumožňuje dopravu vzorků do 24 hodin, využijte naší smluvní kurýrní společnosti DHL.

  • Veškeré náklady na dopravu vzorků jdou na konto ALS a nebudou vám účtovány.
  • Pro přepravu vzorků smluvním dopravcem (DHL) kontaktujte klientské centrum ALS pro daný region. 

Po doručení jsou vzorky převzaty pracovníky oddělení příjmu vzorků, zkontrolovány a zapsány do laboratorního informačního systému (LIMS). Do systému jsou zaznamenány veškeré skutečnosti uvedené na předávacím protokolu (označení, lokalita, označení vrtu, datum odběru, čas odběru, atd.).

ALS Czech Republic je flexibilní společností a v případě vašich potřeb vám připravíme individuální řešení dopravy vzorků na míru.

Pokud se rozhodnete využít služeb naší akreditované laboratoře, kontaktujte zákaznickou linku na tel. 226 226 228, nebo e-mailem na  customer.support@alsglobal.com. Odborní konzultanti vám ochotně pomohou, poradí a zodpoví vaše požadavky z oblasti chemických analýz.